20
Март 2015
Пътният знак ще се поставя преди мястото за контрол, като е предвидена и възможността да се поставя допълнителна табела, която да указва дължината на контролираната отсечка. Самата отсечка и разположените на нея знаци пък ще бъдат документирани със снимка, която ще се прилага в обща база данни.
Методът на регистриране на нарушения в движение обаче би излязъл сравнително скъпо на МВР, където се заделят оскъдни средства за бензин.
Новите правила изискват всяка стационарна или мобилна камера, както и изготвените от тях снимков или видеоматериал, да притежават уникален идентификационен номер. Данните пък ще се съхраняват до приключване на административно-наказателната преписка.
В началото на 2014 година Върховният административен съд (ВАС) излезе с тълкувателно решение, че заснемането с мобилни камери на пътя поставя в неравностойно положение шофьорите. С това решение на практика мобилните камери бяха махнати като възможност за контрол на пътя и се даваше указание за това, че фишовете от тях не могат да се ползват като доказателствено средство.
източник: offnews.bg
Категории
СБАПътна безопасностКампанииЗастрахованеФИАЛюбопитноПриложно колоезденеЗакониПътна полицияИАААКазусиСъветиСБА в медиитеПозицииТехнологииТест драйвАвтомобилиПътуванеПоследни публикации
Тъй като информацията е разпокъсана във времето - обобщаваме всичко, което се промени и влезе в сила в следващите редове.
В продължението ще прочетете, какво е съпричинително поведение и как се определя размерът на обезщетение и неговото изплащане.
ФИА РЕГИОН I И СБА СТАРТИРАТ КАМПАНИЯТА СИ ПО ПЪТНА БЕЗОПАСНОСТ ЗА 2025 – 2026 г.