+359-2-9357935
info@uab.org
  • flagBG
    • flagEN
  • Вход
logo
  • Новини
  • Членство
  • Абонамент
  • Пътна обстановка
  • Услуги
    • Членство и абонамент
    • Пътна помощ
    • Технически прегледи
    • Застраховане
    • Учебна дейност
    • Допълнително обучение
    • Международни документи
  • За членове
    • Подновяване на карта
    • Активиране на карта
    • Проверка на карта
    • Отстъпки
    • Често задавани въпроси
  • Контакти
Fia
ARC

16

Април 2015

5318

Кошмарен трафик заради ремонти по "Тракия" и "Хемус"

СБА СБА

Кошмарен трафик ни очаква през цялото лято. Започват големи ремонти по магистралите "Тракия" и "Хемус". Правителството намери пари, за да ремонтира най-опасните участъци от двете магистрали. Само едно лято се радвахме на по-бързо придвижване до Бургас, но пък пътят до Варна винаги е бил тежък. След огромната тапа, която изнерви шофьорите на "Хемус" в края на почивните дни миналата седмица, кабинетът изненадващо намери необходимите 100 хиляди лева от централния бюджет и ще ги вложи в големи ремонти на общо 80 километра от двете магистрали. Сега ще ни се наложи да свалим скоростта още. Призивът на премиера да почиваме на българското Черноморие може да ни излезе солен, ако решим да го послушаме. Откъм нерви. Три участъка от "Тракия" и четири от "Хемус" ще намалят скоростта ни до 60 километра в час. По пътя към Бургас - първият ремонт ще ни затапва още на изхода на София, второ забавяне ще имаме около Пазарджик, скоростта ще намаляваме и между 119 и 134 километър. Тапи ще има и на цели 4 места между Шумен и Варна по магистрала "Хемус". Обходни маршрути няма да има навсякъде, така че тапите ще са непреодолими. А колко точно ще ни забавят ремонтите, не е ясно. Ако сметнем грубо в общо 50 километра по Тракия, ще трябва да караме вместо със 140, с 60 километра в час. Опитът обаче показва, че тази скорост няма как да бъде достигната в участъци в ремонт. Сега на шофьорите по най-разбитите участъци им се струва лесно, но и трафикът не е като летния. Не обещават обаче да спазват ограничението на скоростта, както и 90-те километра сега не ги спират. Ремонтите ще са тежки, казват от правителството. И ще продължат от сега поне до октомври. Няма да е просто преасфалтиране, това обещават от кабинета. Освен участъците в плачевно състояние, ще се ремонтират и мостовете и виадуктите по двете магистрали. източник: novanews.bg


Категории

СБАПътна безопасностКампанииЗастрахованеФИАЛюбопитноПриложно колоезденеЗакониПътна полицияИАААКазусиСъветиСБА в медиитеПозицииТехнологииТест драйвАвтомобилиПътуване

Последни публикации

23.06.2025
Петър Дойчинов е новият Най - добър млад шофьор на България!

Тази година домакин на финала на кампанията беше гр. Кюстендил, където сили премериха 20 финалисти.

16.06.2025
Проблеми и решения на пътния травматизъм – ефекти от пътнотранспортните сблъсъци (последна част)

Когато говорим за пътния травматизъм задължително трябва да споменем и крайния резултат, който се изразява в пътнотранспортни наранявания и последствия.

12.06.2025
Избраха нов вицепрезидент по спорта на ФИА

Това се случи по време на извънредно общо събрание на ФИА в Макао.

 

За нас


СБА е член на Международната автомобилна федерация ФИА още от създаването си, като от 1992 г. е пълноправен член и на Европейската организация за Пътна помощ – ARC Europe.


logo

Контакти


  • София, 1000, пл. “Позитано” № 3
  • info@uab.org
  • (+359) 2 935 79 35
  • (+359) 2 981 61 51

 


  • Начало
  • Пътна помощ
  • Технически прегледи
  • Застраховане
  • Учебна дейност
  • Общи условия
  • Декларация информационна сигурност НСПП
  • Образци на искания от субектите на данни
  • Пътна обстановка
  • Членство
  • Активиране на карта
  • Проверка на карта
  • Отстъпки
  • Често задавани въпроси
  • Контакти
  • Уведомление за поверително третиране
  • Политика за защита на личните данни
  • Отчети
© 1998 - 2025 All rights reserved | Съюз на българските автомобилисти | powered by: www.btisoft.com

Вход за потребители

Разбрах
Използваме cookies в нашия уебсайт, за да поддържаме техническите характеристики, които подобряват работа с потребителите. Използваме и средства за анализ (Google Analytics, HubSpot).
Продължавайки да използвате нашия сайт се съгласявате с нашата политика за cookies.