13
Май 2015
За транспортни средства от 3,5 до 12 тона | ||||
Такси (евро) | ||||
Екологична норма | Дневна | Седмична | Месечна | Годишна |
Евро-0, 1, 2, 3 | 8 | 20 | 40 | 484 |
Евро-4, 5, 6 | 8 | 20 | 40 | 400 |
За транспортни средства и комбинации от тях, надхвърлящи 12 тона | |||||
Екологична норма | Оси | Такси (евро) | |||
Дневна | Седмична | Месечна | Годишна | ||
Евро-0, 1, 2 | до 3 | 11 | 27 | 55 | 555 |
4 и повече | 11 | 46 | 92 | 925 | |
Евро-3 | до 3 | 9 | 24 | 48 | 484 |
4 и повече | 11 | 40 | 80 | 804 | |
Евро-4, 5, 6 | до 3 | 8 | 21 | 43 | 427 |
4 и повече | 11 | 36 | 71 | 711 |
Категории
СБАПътна безопасностКампанииЗастрахованеФИАЛюбопитноПриложно колоезденеЗакониПътна полицияИАААКазусиСъветиСБА в медиитеПозицииТехнологииТест драйвАвтомобилиПътуванеПоследни публикации
Пунктът на "Технотест" АД извършва прегледи на членове и абонати на СБА, като партньор на Съюза.
Тази година домакин на финала на кампанията беше гр. Кюстендил, където сили премериха 20 финалисти.
Когато говорим за пътния травматизъм задължително трябва да споменем и крайния резултат, който се изразява в пътнотранспортни наранявания и последствия.