+359-2-9357935
info@uab.org
  • flagBG
    • flagEN
  • Вход
logo
  • Новини
  • Членство
  • Абонамент
  • Пътна обстановка
  • Услуги
    • Членство и абонамент
    • Пътна помощ
    • Технически прегледи
    • Застраховане
    • Учебна дейност
    • Допълнително обучение
    • Международни документи
  • За членове
    • Подновяване на карта
    • Активиране на карта
    • Проверка на карта
    • Отстъпки
    • Често задавани въпроси
  • Контакти
Fia
ARC

12

Септември 2015

4455

Шефът на КАТ: Искаме стационарни камери на всички опасни места

СБА СБА

"Искаме да поставим стационарни камери на всички опасни места, където има концентрация на пътнотранспортни произшествия". Това каза днес по Нова телевизия шефът на Пътна полиция комисар Бойко Рановски. Той припомни, че още преди години бе създаден проект за изграждането на система от 174 стационарни камери, които да бъдат сложени на определени места по републиканската и общинската пътна мрежа. Той обаче все още не е реализиран по куп причини. Преди повече от година бившият вътрешен министър Цветлин Йовчев размрази проекта, но неговият наследник на поста служебният министър Йордан Бакалов го спря заради съмнения за нередности в обществената поръчка. "Средства за безопасност на движението има и могат да се намерят. Трябва обаче да се реализира обществена поръчка – идват различни фирми, започват обжалвания един срещу друг. Този проект, през годините, е започван много пъти, но не е финализиран", каза комисар Рановски. “Към днешна дата са загинали с 33 човека повече в сравнение с миналата година. Усилията, които полагаме са на предела на възможностите. Контрол се осъществява постоянно”, заяви той. Рановски обясни, че по един екип на „Пътна полиция” се изкарва за цяла област, с 5-часова смяна. „Можете ли да си представите, че един екип може да обслужи област като Видин или Добрич, защото при пътнотранспортно произшествие този екип отива на мястото на инцидента, а през това време няма никакъв контрол”, посочи комисар Рановски. По думите му един от най-натоварените маршрути е от София до Перник. Това е така, защото голяма част от жителите на Перник работят в столицата. "Карането с превишена скорост, карането в насрещното движение, неправилното изпреварване – това са самоубийства. Нарушения всеки може да направи по пътя, въпросът е до каква степен може да застрашаваш своя и живота на другите”, добави комисар Рановски. Автор: Ваня Георгиева    


Категории

СБАПътна безопасностКампанииЗастрахованеФИАЛюбопитноПриложно колоезденеЗакониПътна полицияИАААКазусиСъветиСБА в медиитеПозицииТехнологииТест драйвАвтомобилиПътуване

Последни публикации

08.05.2025
Делегация на СБА в Мароко

Делегацията на СБА проведе ползотворни срещи с президента на ФИА и ръководители на отдели и комисии във федерацията.

23.04.2025
Как да паркираме на заден ход? По-сложните маневри (част 2)

В продължението на статията ще Ви обясним, как да паркирате "успоредно". Нещо, което притеснява водачите най - много.

15.04.2025
Дигиталната шофьорска книжка - какво знаем до момента

Можем ли да очакваме скоро пълна дигитализация на шофьорската си книжка и какви други промени готви ЕС.

 

За нас


СБА е член на Международната автомобилна федерация ФИА още от създаването си, като от 1992 г. е пълноправен член и на Европейската организация за Пътна помощ – ARC Europe.


logo

Контакти


  • София, 1000, пл. “Позитано” № 3
  • info@uab.org
  • (+359) 2 935 79 35
  • (+359) 2 981 61 51

 


  • Начало
  • Пътна помощ
  • Технически прегледи
  • Застраховане
  • Учебна дейност
  • Общи условия
  • Декларация информационна сигурност НСПП
  • Образци на искания от субектите на данни
  • Пътна обстановка
  • Членство
  • Активиране на карта
  • Проверка на карта
  • Отстъпки
  • Често задавани въпроси
  • Контакти
  • Уведомление за поверително третиране
  • Политика за защита на личните данни
  • Отчети
© 1998 - 2025 All rights reserved | Съюз на българските автомобилисти | powered by: www.btisoft.com

Вход за потребители

Разбрах
Използваме cookies в нашия уебсайт, за да поддържаме техническите характеристики, които подобряват работа с потребителите. Използваме и средства за анализ (Google Analytics, HubSpot).
Продължавайки да използвате нашия сайт се съгласявате с нашата политика за cookies.