18
Февруари 2015
Евронорма | Първа регистрация на лека кола | Първа регистрация на камион/автобус | Стикер |
---|---|---|---|
Дизел | Дизел | ||
Евро 1 или по-лоши | преди 01.01.1997 | преди 01.10.1996 | не се дава |
Евро 2 или Евро 1 със система за намаляване на емисиите от частици | от 01.01.1997 до 31.12.2000 | от 01.10.1996 до 30.09.2001 | червен |
Евро 3 или Евро 2 със система за намаляване на емисиите от частици | от 01.01.2001 до 31.12.2005 | от 01.10.2001 до 30.09.2006 | жълт |
Евро 4 или Евро 3 със система за намаляване на емисиите от частици и по-добри | след 01.01.2006 | след 01.10.2006 | зелен |
Бензин / газ | Бензин / газ | ||
Евро 1 или по-лоши (МПС, които не влизат в група 4) | преди 01.01.1993 | преди 01.01.1993 | не се дава |
Евро 1 или по-добри или по Приложение XXIII към Наредба за допускане до движение по пътищата или равностойно или по 52. Разпореждане за изключения от Наредбата за допускане до движение по пътищата или равностойно | след 01.01.1993 | след 01.01.1993 | зелен |
Категории
СБАПътна безопасностКампанииЗастрахованеФИАЛюбопитноПриложно колоезденеЗакониПътна полицияИАААКазусиСъветиСБА в медиитеПозицииТехнологииТест драйвАвтомобилиПътуванеПоследни публикации
Един от основните рискове, с които се сблъскват велосипедистите в градска среда, е заплахата от инциденти при внезапно отваряне на автомобилна врата.
От години се говори за въвеждането на „бонус-малус“ при формирането на стойността на полицата по „Гражданска отговорност“, но накрая тя никога не ставаше факт.
В стремежа към по-безопасни пътища и намаляване на произшествията иновативните идеи често се появяват от неочаквани места.