На лот 1, който е с обща дължина 31,4 км, има 22 големи съоръжения – 4 моста, 10 надлеза и 8 селскостопански подлеза. По-голямата част от тях са завършени или са в напреднал етап на строителство.
Изпълнител на лот 1 от АМ „Марица“ е „КООПЕРАТИВА МУРАТОРИ & ЧЕМЕНТИСТИ - ЧИ. ЕМ. ЧИ. ДИ РАВЕННА“. Стойността на договора е 159 755 613,60 лв. с ДДС. Строителният надзор осъществява ДЗЗД „Т7/СНИК“. Техният договор е за 678 600 лв. с ДДС. Авторският надзор е на „Пътпроект“ ЕООД - 112 800 лв. с ДДС.
Проектът „Изграждане на АМ „Марица“ лот 1 и лот 2” се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и държавния бюджет чрез ОП „Транспорт“ 2007-2013 г.
Автомагистрала „Марица” е част от Трансевропейския транспортен коридор №IV и от трансевропейската автомагистрала „Север-Юг”. Тя ще свързва АМ „Тракия” при пътен възел „Оризово“ с Капитан Андреево на българо-турската граница. АМ „Марица” е основен маршрут на движение в посока Пловдив – ГКПП „Капитан Андреево”.
Източник: Агенция "Пътна инфраструктура"
Категории
СБАПътна безопасностКампанииЗастрахованеФИАЛюбопитноПриложно колоезденеЗакониПътна полицияИАААКазусиСъветиСБА в медиитеПозицииТехнологииТест драйвАвтомобилиПътуванеПоследни публикации
Тъй като информацията е разпокъсана във времето - обобщаваме всичко, което се промени и влезе в сила в следващите редове.
В продължението ще прочетете, какво е съпричинително поведение и как се определя размерът на обезщетение и неговото изплащане.
ФИА РЕГИОН I И СБА СТАРТИРАТ КАМПАНИЯТА СИ ПО ПЪТНА БЕЗОПАСНОСТ ЗА 2025 – 2026 г.